Pages

Thursday, November 17, 2011

It's the plane you wanna catch to Vegas, things you swear you'll do before you die.




      Hit the lights     



         Ces deux dernières semaines ont été très chargées pour moi, ce qui explique mon manque d'articles :S. Je ne vais pas vous promettre que tout va vite rentrer dans l'ordre car je vais sans aucun doute avoir encore une semaine de gros rush avec le lycée & tout ce qui va avec. Néanmoins aujourd'hui je vous fais un petit article rapidos avec des photos en vrac, & j'espère pouvoir faire des photos ce week-end pour faire un article avec une tenue ;'). 
Je vous embrasse bien fort, prenez soin de vous ♥.


Those two last weeks have been very busy for me (High school & so on ..), that's why there is kind of a lack of posts in here :S. I can't promise that everything's gonna be fixed up soon because the next week will be as overbooked as the previous. 
However here is a little photobomb with random photos, hope you'll enjoy it ! I'll try to make photos this week-end so I could make an outfit post ;').
Lots of kisses, take care of youselves ♥.



No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive