Pages

Sunday, November 20, 2011

Tell me what you want to hear, something that will light those years.

 
Secrets - One Republic. 



          C'est en découvrant des merveilles telle que la collection Automne-Hiver 2011-2012 de la belle Ulyana Sergeenko (si le nom ne vous dit rien, son visage vous rappellera assurément quelque chose !) que ma passion pour la mode prend tout son sens. Ça fait des semaines que je me dis qu'il faut absolument que je vous en parle, parce que s'il y a bien une inspiration à trouver pour cet Hiver, vous la trouverez assurément dans la magnifique collection de la jeune Moscovite. Il y a toujours eu ce truc à propos de la Russie qui m'attirait (& je n'en serais absolument pas étonnée si ça venait d'Anastasia) & avec cette collection, Ulyana a réussit à raviver cette chose plus que jamais ; j'ai juste envie de prendre un billet d'avion direct pour Moscou & y passer tout l'Hiver, habillée par ses sublimes robe, bien sûr. Sur ce, je vous laisse admirer.


         It's exactly when I discover marvels like the Fall-Winter 2011-2012 collection of the beautiful Ulyana Sergeenko (if the name doesn't ring a bell, the face will !) that my passion for fashion takes all its sense. It's been weeks since I found this, & I just had to show you, because I think that if there is one inspiration to take for this Winter, you will definitely find it on the amazing collection of this young Moscow icon. There is always been this thing with Russia that attracted myself (& I won't be surprised at all if it'd come from Anastasia) & with this collection, Ulyana rekindled it more than ever ; I just wanna catch a plane to Moscow & spend the whole Winter there, dressed by these awesome dresses, of course. Well, I let you admire ♥.











More photos right HERE !

Love ♥.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive