Pages

Friday, December 2, 2011

I am what I am, I can't help myself, & if you don't like it get with somebody else.


I am what I am - Jonas Brothers.



       Beautiful.      




           Du thé aux fruits rouges entre deux cours, pleins de bouquins empruntés à la bibliothèque, le début du mois de Décembre, les vacances de Noël qui s'approchent doucement mais sûrement, ma veste léopard & mes collants toujours troués. 
Bien, dans moins de trente jours nous serons en 2012 & je suis plutôt très pressée à propos de cela. Les nouvelles années sont toujours l'occasion de prendre de bonnes résolutions qu'on ne tiendra sans doute pas, mais le regain d'énergie & de motivation que ça apporte est toujours bon à prendre. En attendant j'ai patiemment entamé mon calendrier de l'Avent & je fais tant bien que mal face au froid (bien que, un 1er Décembre en tee-shirt, c'est assez priceless). 
& Le petit mot de la fin : GRAOU :). 




                  Red berries tea between two lessons, a lot of books borrowed from the library, the beginning of December, Christmas holidays which are near, my leopard jacket & my tights always with some holes.  
Well, in less than thirty days we'll be on 2012 & I'm kinda excited about it. New years are always the occasion to take good resolutions that we won't probably keep but anyway, that fresh energy & motivation that they bring is always so good. Waiting for this, I started my Advent calendar & I'm trying to face the cold as well as I can.
& The final word : GRAOU :).






Faux-fur jacket : Jennyfer, shorts : vintage, shoes : Cache-Cache, tee-shirt : Zara
necklace : Vet Affaires, scarf : Miss Coquine, earrings : Barcelona's market.








Love ♥.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive