Pages

Wednesday, December 21, 2011

Not afraid to fight.





Hold on 'til the night - Greyson Chance.



       Running to the light.          



        Certaines images parlent mieux que les mots, & c'est exactement ce pourquoi j'aime tant les arts. C'est incroyable comment juste une seule photo ou une vidéo, une musique, peut vous faire ressentir autant. C'est pareil pour la danse par exemple, ou même l'architecture d'un bâtiment. Je ne sais pas si vous pouvez comprendre ce que j'essaie de dire, je ne pourrais l'expliquer correctement parce que les sentiments ne sont pas faits pour être décrits mais ressentis à mon avis. 
Donc voici quelques photos - je ne dis pas qu'elles sont de "l'art" mais comme je pense que la moindre chose peut être considérée comme de l'art, & bien, voilà (est-ce que le mot "art" a réellement une signification, au final ?) -, appelez cela comme vous le désirer ; ce sont mes inspirations du moment en tout cas, & j'espère que peut-être elle vous inspireront également ♥.


     Sometimes pictures speak better than words, & that's exactly why I love arts this much. It's incredible how just a single photo or one video, one music, can make you feel so much. The same for dance or even the architecture of a building. I don't know if you can understand what I am trying to say, I couln't explain it correctly because feelings are no meant to be described in my opinion, they are meant to be felt.
So here are some inspiration pictures - I'm not saying they're "Art" but as I think that every single little thing of the world can be art .. (does that word really makes sense in the end ?) -, well, call them whatever you want ; they're some of my current inspirations anyway & I hope that maybe they'll inspire you as well ♥.




  D-3 before Christmas !

Lots of love ♥.


No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive